Tisdag 10 Januari !


Gårdagens träningspass på gymmet bestod till största delen av cardio. Känner av på träningen att jag mer än halverat mitt matintag så jag varvar helt enkelt min favorit crosstrainer med löpbandet. 45 minuters powerwalk i 6-8% lutning på bandet och 25 minuter på crosstrainern. Styrkan bestod enbart av en magövning ! Jag var nöjd med passet men känner självklart att det är en skillnad mot innan då jag åt mer. Men det kommer ge resultat, det är huvudsaken. Maten gick också bra, känns att hungern börjar släppa lite nu.

I morse lämnade jag Miio på dagis och passade på att ta en promenad på 45 minuter när jag ändå var ute. Plöjde fram med vagnen i snön, svettigt blev det. Men idag är det vilodag från gymmet så det är skönt att det blev någon form av motion iaf. Nu sitter jag med min supergoda smoothie som är min nya frukost favorit. Jag som annars inte alls är förtjust i smoothies har äntligen hittat en som passar mej super. Jag ger er receptet lite senare.

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hej! Va kul att det går så bra för din viktminskning.. Lycka till! Vi får peppa varandra här istället för på blackboard.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback