Söndag !


För att göra en snabb summering av veckan så kan jag säja att jag inte är nöjd med veckan som gått alls. Varken på matsidan eller träningssidan. Men mycket beror ju på att jag vart sjuk och att det vi bar bjudna på dop igår. Där bjöds det på smörgåstårta och princesstårta. Jag har ju som plan i mitt liv att man ska kunna äta alls i måttlig mängd. För mej handlar det om att jag ska kunna hålla mina nya matvanor hela livet, och då ska man ju faktiskt få unna sej ibland.

I vilket fall så har jag iaf lyckats tappa 0,3kg denna veckan, allt som var minus var en chock så jag blev glad. Enligt en träningsrådgivare måste jag tänka på att vågen inte alltid är rättvis eftersom jag styrketränar och har ökat vikterna succesivt vilket betyder att min muskelmassa har ökat. Visst det förstår jag också och jag känner det i kroppen, men ändå är det lixom siffrorna på vågen jag fokuserar på!

Ska iväg och köra ett pass på gymmet kl 15, ska inviga mina nya underbara träningsskor! Köpte ett par NIKE FREE TR FIT W. Supersnygga och supersköna med barfotakänsla! Så idag är jag galet pepp inför passet och en ny vecka med hårdare tag! Nu kör vi.

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback