Sköna helj !


Så skönt med helj, det betyder att vi är hemma tillsammans hela familjen. Även att jag får lov att äta lite gott, det är aldrig fel!

Som sagt väger mej alltid på fredagar och vågen igår visade -0,5kg, så jag har tappat 1,5kg på mina knappt två veckor. Känns jätte bra!

Igår kväll cyklade jag bort till gymmet efter att ha vart inomhus med en sjuk liten kille hela dagen. Körde cardio i 60 minuter och körde styrka på överkroppen. Enbart på cardion brände jag 648kcal, så jag var supernöjd med det passet. Maten har legat på ett snitt på 1400kcal / dag denna veckan vilket blir ett underskott på 900kcal / dag. Det känns superskönt, det som är ännu bättre är att jag kännt mej mindre hungtig denna veckan!

Idag är jag dcok inte supernoga med intaget, det är skönt att ha en dag i veckan där man kan släppa lite på det och få nya krafter att köra igång igen. Så motiverar jag mej iaf!

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Va duktig du är med träningen gumman! :)

Postat av: Therese Hansson

Taack Elin ! : ) Träningsbiten är det lätta biten har alltid älskat att träna. Matbiten blir denh tuffare fighten : )

Postat av: Hanna

Hej! Nu har jag svart på din fråga ang. pris vid beställning av bloggdesign. Kram (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback