Sjukstuga !


Alltid är det något som kommer imellan och stör när man lyckats få in goda rutiner. Lillfisen har dragit på sej magsjuka vilket är otroligt jobbigt för alla i familjen. Han spyr där han är vilket har inneburit att båda våra sängar har blivit renbäddade, köksgolvet skurat och tvättmaskinen har gått varm.

Var inplanerat ett gymbesök när Tom slutade jobbet men blev ändrade planer då köparen till vår lägenhet ville mötas på banken och få klart affären, och givetvis går det före. Imorrn blir jag hemma med Miio på dagen och hoppas innerligt att både jag och Tom slipper börja spy.Kl 16 ska vår matsalsgrupp vi beställt hämtas så vi får se om tid finns över till gym på kvällen, om inte får jag ta en powerwalk runda.

Som sagt ingen träning idag men är första dagen på veckan det inte blivit någon form av motion alls, och en hel vilodag i veckan är ju inte så dumt egentligen. Har haft lite extra koll på maten idag pga utevliven motion och det gav ett bra resultat.

Grabbarna sover, o jag är självklart pigg som vanligt på kvällen. Blir någon bra serie i soffan innan jag gör dem sällskap i sovrummet.
Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback