Powerwalk runda !


Idag när vi vaknade var snön borta och solen glimtade fram, powerwalk runda var som gjort före frukost. Sagt och gjort, gick och lämnade en glad kille på dagis och sen gick jag min vanliga runda på 6,2km i ett högt tempo. Förbrände 358kcal på den rundan. Mixade mej en smoothie och kokade 2 ägg när jag kom hem och kände mej riktigt nöjd med min start på dagen.

Nu sitter jag dock och är galet sötsugen, försöker tänka på annat men eftermiddagen har vart tuff. Brukar vara onsdagar som är värst för mej! Men snart ska jag gå o hämta Miio och invänta att Tom kommer hem så ska vi ut på en runda till eftersom jag inte åker till gymmet idag. Känns bra att vara ute minst 1-2 ggr om dagen när jag inte gymmar iaf!

Jag hoppas jag håller mej ifrån sötsakerna när jag ska in o köpa yogurt sen, det återstår att se. Dock är det inte hela världen om något gott slinker ner i magen idag. Har hittills bara fått i mej 632kcal i frukosten + lunchen.

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Va duktig du är med sin motion :)

Postat av: Therese

Tack! Jag älskar att träna det e bland de roligaste jag vet att göra slut på mej på gymmet! Promenaderna däremot tar emot lite mer ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback