Måndag och startar min tredje vecka !


Ja då var tredje veckan igång och det känns faktiskt lättare och lättare. Träningsbiten är den lättaste biten då jag alltid älskat att träna, matbiten är dock lite svårare. Men det går!

Igår blev det ett kvällspass på gymmet med min syster. Blev endast cardio och brände 500kcal totalt på crossen och löpbandet. Ett riktigt skönt pass för benen. Totalt hamnade jag på ett kaloriunderskott på 7532 denna veckan.

Idag började dagen med att lämna av LillFisen på dagen och sen tog jag och Mli en långpromenad på 6,2km, brände 302 kcal och det känns som en rikjtigt skön start på dagen. Nu sitter jag och fryser under täcket i soffan, ska registrera mej på mina nya kurs som startar idag.

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback