Magsjuk ?!


Ja måndagskvällen var ingen trevlig kväll, hade frossa kände mej yr och illamående. Spydde tillslut på kvällen med lite hjälp, så tror det var något jag ätit men jag vet inte. Är iaf kry nu det är huvudsaken.

Så tisdagen blev en heldag i soffan för att kurera mej, hade ingen matlust så fick i mej runt 800kcal efter lite kämpande. Men igår orkade jag inte ligga här längre så jag tog ett lugnt pass på gymmet. Cardio i 30 minuter och lite styrka, runt 400kcal brände jag på ett ungefär. Svårt att räkna ut vad styrkan ligger på.

Så denna veckan har jag inga höga förhoppningar när vägningen skall göras i heljen, jag är nöjd så länge det inte är plus vågen visar.

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback