Invägning V 4 !


Idag är det fredag vilket betyder att jag ska möta vågen. Alltid lika nervös när jag ställer mej på den. Idag visade den -1,4kg ! Blev superchockad men så nöjd. Så på 4 veckor har jag tappat totalt 3,2kg vilket jag själv tycker är ett bra resultat!

Gårdagen bjöd på 2st pass på gymmet, ett på morgonen och ett på kvällen. På morgonpasset styrketränade jag överkroppen i 40 minuter och körde Cross+löpband till uppvvärmning. Uppvärmningen förbrukade 300kcal, och styrkan vet jag inte vad den brände bort men dte kändes skönt. Kvällspasset blev 40 minuter på löpbandet i uppförsbacke och 10 minuter på crossen och tillsammans blev det 400kcal. Så total förbrukning på gymmet i enbart cardio blev 700kcal. Lite tråkigt att inte veta siffrorna styrkan gör sej av med : )

Idag blir det vilodag från gymmet, ska baka inför Lillfisens kalas imorrn.

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

oh shit vad du är duktig.. grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback