Dålig uppdatering !


Ja lite dålig uppdatering de senaste dagarna. men natten till tisdag var en vaken natt med en skrikande Lillfis vilket har resulterat i 2 dagar hemma med honom. Men idag kom jag äntligen iväg till gymmet och jag tog i extra pga utebliven träning. Förbrukade 600 kcal på cardion, körde Crossen och löpbandet. Sen körde jag styrka på armar och mage. I förmiddags tog vi oss en promenad in till stan för att få oss lite luft, men räknar det mer som den dagliga motionen så räknar inte med den som någon träning!

Maten idag har inte varit den bästa, kommit upp i endast 1059 kcal - inte bra. Vill helst ligga runt 1500 då e jag 800 mindre än mitt RDI. Men som sagt vissa dagar är jag bara inte hunrgig.
Nu ska jag ta mej en sockerfri powerking och skiva upp ett äpple och kolla på Sveriges mästerkock.

Puss Therese

Permalink Träning / Hälsa Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback