Trääääning <3


I torsdags kände jag mej äntligen kry nog för att ta mej ett lugnare träningspass på gymmet! Lite småhosta har jag dock kvar men den får ge sej när den ger sej! Blev iaf 15 minuter på gåbandet som uppvärmning och sen 1 mil på cykeln. Det fick räcka för den dagen, ingen ide att ta ut sej fullt första passet efter influensan!

Igår tog jag 20 minuter på gåband och cyklade 1,3 mil. Känns ruskigt bra.

Idag har det endast blivit en promenad då Miio vart ledig och Tom har träning nu ikväll. Imorrn blir dte gymmet efter jag lämnat Miio på morgonen. Då blir det 2 mil som ska avverkas på cykel och lite annat därtill!

Ha en mysig kväll allihopa

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback