Surt !


När jjag lämnade Mio i morse kände jag att magen pajjade, IGEN ! Deta börjar bli redigt tröttsamt. Hoppas min remiss kommer inom en mycket snar framtid för detta fungerar verkligen inte längre. Så nu är jag fast här hemma o resten av dagen är förstörd. Så med andra ord blir det inget gympass idag. Dock spelar det egentligen inte så stor roll, hade blivit 4 träningsdagar i rad eftersom jag ska dit imorrn och onsdag. Men jävligt tröttsamt.

Tom har iaf vart o köpt mina Thermonex capslar så dom börjar jag med imorrn, så jag får ut maximalt av min träning! : )Yepp. Nu måste jag lägga mej ner en stund.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback