Sppradiskt..


Var iaf 3 sötnosar som uppskattar att kika in här då och då, så jag gör så att jag sporadiskt börjar blogga så ser vi om jag tar upp det som förr igen! E ju ändå rätt roligt nu när jag vart ifrån dte ett litet tag!

Kan ju berätta att Miio är nu inskolad och klar hos sin Dagmamma. Det har verkligen gått över förväntan, trodde det skulle vara jobbigare och ta längre tid. Men han trivdes som fisken och det krävdes knappt 1 vecka innan han var redo att vara utan mej! Känns dock fortfarande lite jobbigt att lämna honom men jag får tänka på att det är bra och nyttigt för honom! : )

Nu ska jag strax iväg och klippa av mej mitt långa hår. Inte vart mycket av den egentiden till mej själv det senaste året så det ska bli skönt. Härligt att få bort det långa håret också! Sen blir det att registrera mej på min kurs och plocka här hemma. Ikväll får vi besök av Erik o Nina. Ska bli mysigt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Gött att du tänker fortsätta ;) Jag har vart kass på o skriva själv, men nu när skolan snart är klar ska jag ta tag i det o skriva oftare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback