Dagen men stort D !


Ja idag vart det dagen med stort D ! Vilket innebär att jag äntligen tar tag i min vikt och kropp. Har ett antal kilon som ska bort efter graviditeten. Varken tiden eller orken har funnits innan men nu jäklar.

Blev ett skönt pass på gymmet idag, cyklade 2 mil och kände att det gick över förväntan. Så det känns riktigt roligt! Jisses vad jag har saknat träningen, den är ju en galet stor del av mitt liv. Så det känns mer än underbart att vara tillbax.

Miio sover o Tom är o lirar innebandy så jag tar det lugnt i soffan. Imorrn är det dagmama för Miio och jag ska plugga och köra ett pass på gymmet med Mli. Gott !

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

TAGGAD SOM FAAAN!!!! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback