Äntligen på fötter !


Jaa jisses säjjer jag! I tisdags började jag känna mej hängig men tänkte att det går nog över. Vaknade på onsdagen och hade småont i halsen. Va dock inte så illa. Gjorde Miio iordning för dagmamma o gick o lämnade honom. När jag satte mej i soffan var det som en vägg. Boom, så kände jag mej helt dåsig och fick ont i precis hela kroppen! Influensa. Fy fasen säjjer jag bara. Har vart liggandes i sängen i princip torsdag-söndag morgon! Tom har vart fantastisk som gjort allting här hemma o låtit mej sova bort dagarna. Har vart så galet jobbigt, uscha! Minns inte när jag var så här ynklig o dålig sist.

Nu är jag dock äntligen på fötter igen! E genoomförkyld men det känns helt underbart att inte ha ont o kroppen längre. Imorrn är det dagmamma för Miio och plugg för min del på dagen.

Nu ska vi se på Solsidan innan det blir natten här hemma!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback