25 Januari !


Hade hoppats att förkylningen skulle vara helt borta idag så jag kunde tagit mej ett pass på MP ikväll. Men ikke. Snorar och hostar, så det får vänta! Annars lär det hålla i sej ännu längre o de vill jag verkligen inte.

Planeringen är i full gång med Miios 1årskalas som är nu på Lördag. Så kul att Frida kommer hem från Norge o att Pappa kommer ner från Östersund för att vara med. Underbart! I eftermiddag ska jag ut o handla bland de sista som vi ska ha. På Fredag ska tårtor och smörgåstårtor hämtas, hoppas även få nycklarna till lokalen så vi kan dona med den på kvällen. Det kommer bli jätte bra det här tror jag!

Nu ska jag fixa lite citronvatten och fortsätta med mina måsten

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback