Onsdag 9 Februari !


Igår bestod dagen av att jag lämnade Miio på morgonen och sen en liten frukost. Efter det var de bara att ta fram boken och läsa instuderingsfrågor till online tentan som är på fredag. Läste fram tills 15 tiden sen vad jag helt slut i huvudet, så det var riktigt skönt att komma iväg på ett spinningpass!

Inatt har jag fått max 3 timmars sömn om man lägger ihop de små snuttarna jag fick sova. Miio har sovit kass med andra ord. Vaknade vid 22 tiden och vägrade somna om i sin säng så vi tog in honom till oss. Han sov från o till men röjde mest runt som en galning emellan oss! Pjew. Så idag har jag kännt mej mer eller mindre som en zombie. Det roliga var att det stod plugg och jobb på schemat fram tills 19:30 ikväll. Men det gick, o nu varvar jag ner o soffan och väntar på att tvätten ska bli klar o sen väntar sängen! Jag hoppas innerligt att Miio sover hela natten. Jag behöver SÖMN!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback