Full rulle !


Imorrn har jag och Miio en ledig dag tillsammans. Men vi har den redan uppbokad fram tills 14 tiden! Kl 9 ska jag vara på Mödravården, sen snabbt hem för att få besök av Sofia o Nova. Kl 13 ska vi befinna oss på BVC för att mäta o väga, men också vaccination denna gång. mindre roligt!

Sen blir det hem o sova lite middag innan jag ska iväg på ett spinning pass kl 17! Som sagt full rulle hela dagen. Men det gillar vi ibland de också : )

Idag har jag jobbat och sen umgåtts med Marie. Miio somna vid 19 tiden och sover fortfarande. Känns som det börjar vända tillbaka nu med hans sovrutiner. Det har vart sisådär de senaste 2 månaderna. Men igår somna han runt 20 tiden och sov till strax efter 8 i morse! Så jag hoppas innerligt att det vänt. *Peppar Peppar*

Nu ska jag hänga tvätt o sen plocka iordning här hemma. Leksaker högt o lågt!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback