Dagis.


Jaa det ser ut som det blir start för Miio på dagis i Januari, strax innan han blir 1 år. Tycker dock det är liiite tidigt men om jag ska börja plugga så är det den enda lösningen. Känns verkligen att han blivit stor nu när man börjar planera och prata om dagis här hemma! Tiden har verkligen gått fort, känns som det inte var alls längesen som vi åkte in till förlossningen. Snart 8 månader sen redan! Vart tar tiden vägen?! Phu. Min bebis är ingen bebis längre, det kan jag konstatera. Rensade ur hans garderob o byrå för ett tag sen. Kändes så konstigt att titta på de små plaggen i storlek 50-56, va han verkligen så liten? Haha. Jaa jisses vad han växt! Samtidigt är det så otroligt roligt att följa utveckligen o se honom växa och lära sej nya saker för var dag som går. Jaa alla stunder och tid har sin charm, helt klart!

Nu inväntar jag att True blood ska börja vid 20 tiden, höjdpunkten på veckan. O imorrn spelar Färjestad äntligen. Hejja Hejja!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback