Snöööööö


Ja jisses vad det snöar, massa stora flingor det är ju så otroligt fint o mysigt.Så fort det snöar får jag julkänslor. Blir sugen på att sätta på massa julmusic och sätta igång med massa julbak : ) Haha! Men det är dock lite tidigt. Tror inte ens att snön kommer ligga nått speciellt länge, men myisgt så länge det varar.

Miio sover lunch och jag inväntar att Frida ska komma. Blir Överby för lite shopping. Lillfisen behöver långkallingar o lite tjockare byxor. Sen kommer jag nog komma hem med lite mer än de till honom om jag känner mej rätt. Men ska försöka hålla mej eftersom vi ska till Ullared om några veckor : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback