Längesen !


Jaa nu har det vart en riktig bloggtorka från min sida här ett tag. Men har inte funnits så stor lust eller motivation till att uppdatera faktisk.

Denna veckan händer det dock lite roliga saker. På Onsdag kommer finaste Frida hem, dock bara enn snabb visit tills på torsdag, men vi hinner spendera två dagar tillsammans iaf och det ska bli underbart. Saknar alltid henne, hon är den finaste vän man kan tänka sej.

På fredag ska jag o Miio hälsa på på det dagiset som han antagligen ska börja på i Januari. Ska bli riktigt spännande o roligt. Och på kvällen ska Tom ut med grabbarna så jag o Miio tar en Idol kväll med Marie här hemma, blir mysigt! Dessutom har vi äntligen fått en lokal bokad o klar till Miios 1 årsdag o namnkalas i januari! Känns riktigt bra!

Nä nu ska jag passa på att kolla lite på Tvn när jag har lite egentid här hemma. Miio sover o Tom tränar! Så är rikigt lugnt o skönt : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Du är ju otroligt jävla smart. En lokal till födelsedagen, vad faan har jag inte tänkt på att boka det för!? Tack! :)

Postat av: Therese

Vi skulle inte kunna ha det hemma hos någon eftersom vi blir så många. Har ju namnkalas samtidigt! Haha : )

Postat av: ida

hejhej! ville bara kika in å kolla läget med dig och din lille skrutt! Skönt att se att ni mår bra:) Ha de gott! kram ida

Postat av: ida

jadå allt är fint här med:) Tyvärr är det som du säger att tiden går alldeles för fort! men jag försöker att ta vara på varje dag med lilleman:) Har du vänner med barn i samma ålder i vbg? jag har typ ingen här i samma ålder som Lion..bara äldre..därför var det extra roligt när jag såg att du bloggade..kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback