Bakar sugen !


Jaa idag är jag riktigt sugen på att baka CupCakes med nutella frosting ! Vi får se om jag får tid över, inte det lättaste när man har en energisk lillfis som inte vill sitta still. Dessutom får det sluta regna så vi kan gå o handla ingredienserna, annars lär det absolut inte bli något bak här.

Har en hel del roliga händelser som kommer upp nu i November o December, 19e ska vi till Ullared, 27e The zone galan i Göteborg, 10e och 23e december blir det besök på Jul på Liseberg (först med syster o mamma med familjer, och sen med pappa med familj) och sen är det ju höjdpunkten: JULAFTON. Jag älskar Julen mer än jag kan beskriva. Många kallar mej tokig, men Julen är ju så underbar. Dessutom blir det Miios första Jul så det kommer bli supermysigt <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback