Vänskap.

Så tråkigt att se hur ens nära vänner försvinner längre o längre bort.
Sen vi fick Miio så har vissa inte visat något engagemang alls, eller mycket lite.
Det gör ont, riktigt ont !

Jag saknar Marie enormt mycket, hon finns verkligen där till 100% och hon visar att hon tycker så mycket om Miio. Det är lixom inte jobbigt för henne att hon får Miio på köpet utan jag märker att hon är glad, riktigt glad för att hon får vara en del av hans liv också. Det är en sann vän verkligen ! Imorrn kommer hon äntligen hem från sin semester, o jag längtar massor tills vi ses. <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Det där är ett fenomen som jag aldrig riktigt förstått. Det finns ju inget jobbigt med att ens vän fått barn, det är ju hur härligt som helst! Tyvärr har jag hört det många gånger om folk som inte fixar att hålla kontakten efter det. Jättetrist men samtidigt så ser man ju vilka som är värda någonting... Hoppas för övrigt att du blir frisk snart igen. Jag har 2 veckor kvar i skolan nu sen är jag ledig heeela sommaren :) Då får vi ta och träffas tycker jag! Fika eller långpromenad nån dag?



Kram Rebecca

Postat av: Anonym

det har vi köpt på IkEA , har för mig att de kostar 200-300 nånting om inte mer.

men de är super bra och spegel och prassel och pip leksaker på:)

Postat av: emma

det har vi köpt på IkEA , har för mig att de kostar 200-300 nånting om inte mer.

men de är super bra och spegel och prassel och pip leksaker på:)



Postat av: Anonym

Ja sånt är verkligen tråkigt! Tycker ju att ett nytt liv till vänskapen bara skulle förgylla, inte förhindra. Men många har svårt att förstå att livet förändras för personer som får barn. Men jag är glad för din/er skull iaf ;)



Bra att du också är ledig hela sommaren, då ska vi väl kunna hinna träffas iaf ett par gånger :) Hoppas vädret sköter sig så kan vi gå långpromenader och äta glass mumma



Kram Rebecca

Postat av: Din Marie!:)

Åh, vad söt du är hjärtat. Vad glad jag blev när jag läste detta, till och med lite rörd:) Det ska du verkligen veta att jag är jätte glad att jag får vara en del av Miios liv och kommer ställa upp till 110% hela vägen, inget snack om saken!!<3

Postat av: Therese

Du är underbar Marie <3

Vänner som du är sällsynta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback