Torsdag 20 maj.

Hostar typ upp mina lungor känns det som. Fy fan va trött jag är på min hosta som vägrar ge med sej, får ju inte tillbax min röst heller. Men kan äntligen göra mej förståd iaf : )

Igår var jag o Miio på stan med syster o Jimmi. Käkade thai lunch och strosade runt. Fick köpt en ursöt solhatt till Miio och en fin sommarbody!
Var hur fint väder som helst igår ju, sommaren kanske kommer i år också trots allt : )

Imorse kom en gubbe som lagade våran Tv så nu funkar den perfekt igen. Så ikväll kommer den på plats i vardagsrummet igen, som jag längtat!

Filmtips för dagen: The bucket list. underbar  film. Se den om ni inte redan gjort det.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback