Sooool.

Är underbart fint väder ute idag ! Skulle jobbat idag men blev ändrat så är ledig. Ska passa på att bege mej in till stan och kika lite.
Behöver en krok till Miios kläder i hallen, vill ha en Pirat krok från Sia så ska in och leta och se om det finns att få tag i. Kommer säkert vara slut bara för att jag vet vad jag vill ha.

Jisses jag kollade min garderob förrut, jag har tamejtusan inga sommarkläder alls jag trivs i iår. Har ju inte direkt fåtillbax den kroppen jag hade innan graviditeten tyvärr.
Fick beställt lite från Ellos så jag hoppas att något blir bra. Sen så väntar jag på ett paket från h&m som jag verkligen hoppas kommer innan onsdag så jag får med mej lite fina kläder upp till Ö-sund. Håller tummarna.

Näh nu ska jag få i mej lite lunch innan det blir ut i solen för våran del.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback