Skönt att ha det bakom sej...

Katrin o Bingo har äntligen fått sin lilla Ringo. Har ju följt hennes blogg frenetiskt det senaste. Läst om hur hon upplevt och haft det under sin graviditet. Och nu skrev hon lite kort om sin förlossning som slutade i akutsnitt. (vilket det gjorde för oss också)
Då insåg jag hur glad jag är att jag har både min graviditet och förlossning bakom mej ! För jisses vilken pärs. Först gå 9 månader som gravid och verkligen få tänka sej för och påminna sej själv om att man är gravid och måste avstå vissa saker, och då menar jag absolut inte bara alkoholen och snus. Det var så mycket mer runtomkring.
Vi var tex. på Liseberg, där fick jag stå nedanför o kolla när alla åkte attraktionerna and so on. Och värre var ju alla krämpor man hade, svullen, nerver i kläm, otymplig, svårt att sova..
Men det absolut värsta kommer ju sist, det oundvikliga -förlossningen. Haha. Som sagt jösses vad glad jag är att jag kan lägga allt detta bakom mej. Jag är väldigt stolt över mej själv efter allt man gått igenom för att få våran fis.

Alla upplever sina graviditeter och förlossningar olika, men jag trivdes inte alls som gravid. Det enda som fick mej att tänka positivt det var att jag visste vad vi skulle belönas med efter allt slit ! : )

Så nu sitter jag här med världens finaste lilla fis : ) Vår alldeles egna Miio <3



Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jag har också följt hennes blogg under graviditeten och väntat nu det sista. Nja, kan väl inte påstå att man längtar efter att föda barn, men det blir ju fantastiskt efteråt. :)

Han är så lik dig den där lille killen. Galet, precis mammas ögon! Så söt :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback