Regn o grått.

Min lilla fis sitter i gåstolen och pratar och lyser som en sol! Underbart. Han gör mej så¨glad, räcker att titta på honom så blir jag överväldigad ! Tänk att jag och Tom skapat honom ?! Det är en så sjuk känsla : )

Ikväll blir det kanske en spelkväll tillsammans med Em och Jimmy, inte helt spikat än men vi får se. När Tom kommer hem måste vi snabbt iväg o handla lite, regnat ute idag så har inte blivit någon promenad idag : / Riktigt segt att sitta inomhus en hel dag men vi låg i sängen till 10 i morse och myste jag o Miio. Han är så snäll som ger mej sovmorgon nu för tiden !

Förresten är det nu i heljen Eusovision finalen är?! Någon som har koll på det ?!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Nä tror att det är nästa helg igen men är inte säker. Om man kollar tv.nu så är det inte nu i helgen iaf. Tror EVSC har en egen sida, gå in där så hittar du säkert ett exakt datum.

Kram Rebecca

Postat av: Emma

oj,. brukar mio sova ända till 10????

hihi hare han med gåstol? BEnjamin n¨år inte riktigt ner, men han gilar speglen och snurra på den!



Postat av: emma

Innan sov benjamin genom hela nätterna o kanke vaknader nån gång för att få napp o sen somna om o sov då till 6-7.



men nu när han varit dålig, så han de blivit sovit sen o nån gång viljat ha mat på natten samt att han vaknar vid 5-6 istället!



men förhoppningsvis går de bort sen, knakse bara är nu när han inte mår så bra . har ju problem med öronen o förkyld.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback