Onsdag 5 Maj

Igår gick våran 50" Tv sönder, den hade tydligen bara smällt när Tom satte på den. Och otålig som Tom är så åkte han å köpte en ny 42" istället.
Jag är jätte missnöjd då jag verkligen vill ha en 50" i vardagsrummet, vi kommer få en ny 50" eftersom vi hade försäkring på den. Får väl se hur vi ska lösa detta för vi behöver ju inte ha 3 mega apparater direkt. (har en 42" i sovrummet).
Jag hoppas att det slutar med att vi har en 50" i vardagsrummet iaf.

Igår blev det en långpromenad uppe vid Nygård med Miio, mamma och Viggo, var riktigt skönt. Eftersom Miio är krasslig så åkte vi med mamma hem och jag fick välja middag. Det blev Pannkakor med grädde o sylt : ) Mums!

Idag tror jag vi ska umgås med Syster ett tag under dagen, måste även lämna in mina tidrapporter på Folkets hus. Skulle behöva storstäda här hemma också men det får bli i heljen när Tom e hemma på dagarna. E ju så tråkigt o städa så de vill jag inte göra själv! : )
Nu ska jag få i mej lite frukost.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback