Då var det måndag igen!

Har varit en riktig vårdag idag. Umgicks med Marie hela fram tills 3 tiden idag. Miio fick en urtuff Adidas wtc dress av henne, svart glansig såå tuff! Taaack!
Vi promenerade in till stan och shoppade lite och tog oss en fika och sen en promenad hem igen.
Jag åkte till mamma och fick ordnat med Miios första fotoalbum ute på altanen.
Blir så fint med massa bilder i följd när han växer.

Nu är vi äntligen hemma igen och har fått i oss mat. Känner i benen att  jag gått hela dagen. Tom står i köket och donar med lunchlåda inför morgondagen. Jag ska ta och göra fisen iordning för natten och bädda ner oss tillsammans i sovrummet.
Imorrn vet jag inte vad som väntar oss på dagen men vi ska ha familjedag när Tom slutat jobbet, det ser jag fram emot.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback