Äntliigen helj imorrn !

Tom o Miio åkte till Sot i eftermiddags så jag åkte till Överby med mamma o lillebror. Hittade 2 jätte söta klänningar som jag ska åka tillbaka o prova en dag snart tänkte jag. Hade ingen ork att dona med kläderna idag tyvärr. Men skulle behöva hitta en fin klänning tills Sex and the city kvällen som jag är bjuden på i Juni! Åh det ska bli sååå skoj..
Sen åkte vi o handlade mat, så nu finns det massa god mat som ska grillas i heljen! : )

Denna heljen ska vi ha hemma tillsammans alla 3 och bara mysa med varandra! Underbart. Nu har jag just nattat fisen och inväntar Tom som snart kommer från träningen. Då blir det 24. Jag älskar den serien galet mycket. Jack Baouer är min absoluta idol! : D
Nu blir det till att fixa vällingflaskorna inför natten och morgonen.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback