Tisdag 16 mars

Idag har vi tillbringar lite tid ute på Överby våran lilla familj : ) Var super trevligt att strosa runt lite. Tom fick köpt sej en Juice pressarmaskin och jag fick mej äntligen ett par adidas sleek skor! Så nu kommer jag ha de snyggaste vårskorna i stan! Älskar dom.

Annars så har det inte hänt allt för mycket idag, vi har båda vart trötta men inte Miio. Allt går verkligen i en rasande fart med honom, han ler och skrattar för fullt och börjar bli allt stadigare i nacken, han är en glad liten fis. Nu sover han i sin säng en stund och vi får hoppas att han gör det någon timma iaf för Tom är o hämtar Thaimat till mej och Pizza till sej. Ska bli så gott. : )

Imorrn jobbar han igen och tränar direkt efteråt så vi är ensamma fram till 18 tiden och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på utöver promenader. Men det löser sej.
Näh nu får jag plocka undan röran på bordet och duka fram.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback