Roooliga saker.

Jisses har vart vaken sen 04:30 i morse och först nu har Miio somnat o sovit i en dryg timma. Jag har vart som en vandrande zombi fram tills 10 snåret. Men nu e jag pigg och kan inte sova!
I eftermiddag ska vi åka och hälsa på hos familjen jag jobbar hos i Vargön, dom vill så gärna träffa Miio så vi passar på när Tom ändå ska träna.

Kom på att vi faktiskt har en hel del roliga saker att se fram emot nu.
Den 29e ska vi åka en sväng till Ullared för att shoppa lite. Ska bli så skoj att Tom vill följa med frivilligt. Det mesta som ska köpas är kläder o leksaker till Miio. Så nu försöker jag hålla i slantarna när vi är i butiker o kikar, men det är ju så roligt o köpa nya fina bebiskläder. Men det får vänta tills vi vart på Ullared nu helt enkelt.

På skärtorsdagen eller långfredagen kommer äntligen pappa och Robb ner hit o hälsar på och stannar i en hel vecka! Som vi längtar. Dom har ju inte träffat Miio än så det ska bli så roligt, och att få ha dom här i en vecka det är inte ofta det händer : )

I juni ska vi åka upp till Östersund och fira Robb som tar studenten, ska vara där över 3 dagar så ska bli riktigt skoj. Har hyrt stuga på en camping för 2 nätter så det kommer bli riktigt mysigt! Jag tycker verkligen om Östersund som stad också, e ju så mysigt!

Jaa så det är iaf 3 riktigt bra o roliga saker som vi ser fram emot nu första halvan av detta året. Så det kommer nog bli ett kalasfint år helt enkelt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Mina syskon Erika o Evelina, deras pappa bor ju också i Östersund så vi har varit där o hälsat på. Kanonmysigt ställe! Kanske vi borde satsa på storsjöyran 2011? ;-)

Postat av: Therese

Jaa yran hade inte vart fel. Jisses! Va där för 3 sommrar sedan när yran va men hade dock inga biljetter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback