Pappas pojk : )

Permalink Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Granma

Söt unge men jävligt onödig bild. Du kunde lika gärna satt en cigarett i mungipan på han om han sov och flaskan under armen....Man undrar va det är med endel föräldrar nuför tiden..... Jag är glad för att mina barn inte gör såhär mot mina barnbarn, då hade jag tagit dem därifrån

Postat av: Jessica Ulldahl

Men jisses, vad är det för folk du drar till dig Therese? Skitnödiga som fan verkar de... Har bloggat om såna där människor inne hos mig och jag har återfått hoppet om mänskligheten - eller iaf om andra föräldrar, via kommentarerna. Vill du bli uppmuntrad så kila in och läs. Har länkat ovan.

Postat av: Therese

Hahaha jisses ! Jag blir ju mörkrädd för fan! Nu börjar mitt tålamod tryta!

Du verkar ju för fan inte frisk i huvudet, dte är en kul bild. Och hur många har inte sett bilder på bebisar på nyår med en champagne flaska under armen bara för att det är barnets första nyå¨rsafton! Det är en KUL grej!

Vi är inga dåliga föräldrar så det finns ingen anledning att behöva oroa sej. Förstår inte hur folk orkar ödsla energi. Håll dej härifrån för helvette.



Taack jessica. Det är helt sinnes Haha. Galet patetiska kommentarer, har börjar undra om det är någon jag vet som kommenterar för det kan ju inte vara sant lixom haha!

Postat av: Ellicka

Förstår att meningen med bilden var en kul grej men den hade varit mycket finare utan den där flaskan. Ni har en söt son att vara stolta över och den förstör bilden lite.

Postat av: Therese

Vi tog självklart bilder i hammarby dressen utan flaskan också. Men valde att även göra en rolig bild. Att en bild skapar ramaskri är helt ofattbart, vi har flera hundra underbart fina kort på vår son och valde att ta 1 skämt bild.

Nu får ni tagga ner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback