Lyckligare än någonsin <3

Ja jag kan verkligen inte önska mej något mer i mitt liv just nu! Jag har världens underbaraste sambo Tom som gör mej lyckligast i världen varje dag. Att få leva med honom vid min sida är värt allt och lite till.
Han får mej att känna mej värdefull när jag mest behöver det, han är mannen i mitt liv.
Tillsammans har vi världens finaste Miio, han är fantastiskt på alla sätt. Jag kan sitta och titta på honom i långa  stunder och bli så stolt över att han är våran, våran son!
Det är knappt så jag förstår det själv, det är helt underbart!

Jag är så galet glad och tacksam för det jag har. Jag ska verkligen tänka positivt och värdera varje ögonblick i livet så mycket högre än vad jag faktiskt gör. Det blir lätt att man tar saker och ting förgivet - att vardagen tar över. Men det är vardagen som faktiskt är underbar, och det är vardagen som gör att man uppskattar det man är med om utöver vardagen ! Allt utöver vardagen idag ska jag se som ett plus i kanten : ) Som ett extra litet guldkorn i mitt så värdefulla liv : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa Holm

Så rätt så rätt:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback