Uppe med tuppen !

Jaa jag har vart vaken sen 6 i morse och Miio är sjövild! Han har ingen tanke alls på att varva ner o sova en stund.
Han har just får sin tallrik med morgongröt så nu hoppas jag han ska bli lite trött så han sover lite. vid 15 tiden ska vi till BVC för att väga o mäta, och dessutom ska han få sin andra omgång vaccination. O här ligger han superglad o helt ovetande, hahaha!

Ikväll ska jag träffa några brydar på pråmen för lite mat, lär väll slinka ner nån cider också om jag känner oss rätt. Underbart väder ute så ska bli riktigt myisgt.

Nu ska jag försöka göra mej iordning och sen bege oss ut på en promenad om en stund.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Hoppas att ni har det riktigt trevligt och mysigt ikväll :)



Kram Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback