Bra början!

Ja de två senaste dagarna har varit riktigt bra. Igår var jag och Miio ute hela förmiddagen med Emelie o Casper. Tog en långpromenad ihop och sen var vi på lekplatsen.
Kvällen bestod av jobb och jag fick med mej brukaren på en långpromenad på drygt 1 timma, vilket var riktigt skönt. Men kändes i benen när jag la mej i sängen på kvällen haha

Idag började jag dagen med en långpromenad tillsammans med Emelie o Casper igen : ) Passade på att gå innan frukost vilket gör gott. Nu väntar jag på att Älsk ska komma hem så vi kan börja fredagsmyset tillsammans här hemma. Miio ligger nöjt på golvet o leker med sina fötter, sötnos!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback