26 år !

Ja då var man 26 år idag då. Jisses vad tiden går fort. Jag minns när man satt som liten och lyssnade på mormor och morfar och alla de äldre som sa att tiden bara springer iväg. Då tyckte jag dom var helt koko, tiden gick ju jätte långsamt! Man fick vänta en evighet tills det var Julafton, sommarlov och födelsedagar osv. Men nu när man själv är äldre så förstår man verkligen vad de pratade om! Tiden rusar förbi i en väldans fart! Jag ska bli bättre på att njuta av varje stund, tiden får man aldrig tillbaka!
Idag blir det födelsedagsfika ute på Onsjö och ikväll blir det UFC och pizza uppe på Katrinedal. Blir en lugn och helmysig födelsedag, härligt.

Pråmen besöket igår var kalastrevligt. Vi åt och drack gott och hade mängder att prata om. Taack finaste Marie för parfymen jag fick i present! Du är underbar.

Nu ska jag ge Miio lite mat och sen hoppa in i duschen!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback