23 Juni

Igår var vi med Frida från förmiddagen till natten. Vi började dagen men att göra Överby. Behövde köpa lite saker till vagnen som underlättar våra promenader. hittade även lite fina kläder till Miio (som vanligt). Kan inte hålla mej från att köpa de små söta kläderna som finns överallt! : )
När vi väl var hemma spelade vi Wii och pratade hur mycke som helst, vi har alltid massor att prata om! Vi grillade god mat och avslutade kvällen med att se på "Farsan". O jisses vilken rolig film. Skrattade så jag höll på att dö emellanåt.

Idag åkte dock Frida tillbaka till Oslo, saknar henne redan. Tiden går så fort när hon väl är hemma och hälsar på. Önskar att jag hade fått ha henne här varje dag. Jag känner mej ganska ensam och liten många av dagarna jag går hemma. Jag känner att jag har vart väldigt utbytbar för många som jag inte trodde jag skulle vara utbytbar alls för.
Är det för att jag har Miio nu som det inte är roligt att umgås med mej längre? Jag är ju fortfarande samma Therese med samma personlighet som jag alltid har varit. Kan inte komma på något annat som kan vara anledningen faktiskt. Jag har varit med om det storsta någonsin, och en del av mina "närmaste" vänner vill inte ens vara en del utav det. Det känns i hjärtat
Nu ska jag börja med maten medans jag inväntar Tom.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Hade vi bott i samma stad vet du att vi hade umgåtts oftare. <3

Postat av: Essa

Jag umgås nästan mer med mina vänner sen de fått barn. En till man vill träffa då ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback