Jaaao.

Idag åkte jag o Miio med syster med familj till Pannkaksgrädderiet och åt middag! Hur gott o mysigt som helst. Så dom lär få fler besök av oss!
Har äntligen fått tummen ur att beställa en ny mobil, blir en sonyericsson xperia x10. Värsta mobilen, får se om jag lyckas lära mej den när jag får den haha! Lite mer avancerad än dom jag är van vid.

Imorrn börjar jag med måltidsersättare. Nu får det fan hända grejjer här känner jag. Ska ersätta alla mål om dagen förrutom middagen. Så får vi se om det ger resultat. Men det borde det göra eftersom jag märker skillnad nu när jag börjat med mina promenader, så kombinationen promenader / träning och shakes ska nog få bort lite iaf! Håll tummarna för mej!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

I will!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback