DagsUtflykt !

Nu ska Robb åka hem till Östersund igen. Så jag och Erika ska köra honom till Mora så möter pappa upp oss där så blir det dryga halva vägen var! Skönt för Robb o slippa helvetteståget! Så idag blir det en heldag i bilen, lite typiskt att det är så fint väder men så är det!
Min födelsedag igår var trevlig, fikade på Onsjö under dagen och på kvällen blev det Pizza och UFC gala uppe hos Erika. Kvällen avslutade vi med att kolla på massa galna youtube klipp! Haha.

Näh nu får jag göra mej och Miio redo för dagen. Miio ska slippa åka bilen hela dagen han får bada ute hos mormor istället tills Tom slutat jobbet! Det tror jag han gillar bättre : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback