14 Juli

Tråkig förmiddag ledde till en exemplariskt trevlig eftermiddag! Var ute och gick en promenad sen mötte jag upp Irica och lilla Leo på gården. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och helt plötsligt kom Stefan. Då hade vi pratat bort 2,5 timma! Tiden bara hade rusat förbi, men det är som man säjjer: tiden går fort om man har roligt! : D
Nu sitter jag och hoppas på att Tom ska komma hem i någorlunda tid idag men börjar tro att de blir lika sent idag dock! Miio rullar runt i gåstolen o vägrar sova! Hoppas han kan nattas runt 19:30 efter en flaska. Vore skönt att koppla av lite i soffan!

Nu ska jag ta tag i tvätten, mata o natta Miio o sen göra min alldeles egna fiskgratäng!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback