Tooorsdag !

Hade en riktigt trevlig kväll igår, både Frida o Fransson va här. Var underbart att träffa Frida igen var månader sen sist. Ikväll ska vi ha egen myskväll, så vi kan uppdatera varandra och ha de mys.
På Fredag ser det ut som att det blir en lugn och stillsam spelkväll hemma hos oss med lite folk, ska bli så spännande att träffa Fridas norska pojkvän.
Känns bra och roligt att få lite besök. Hör ju inte till vanligheten precis.
Galet att "alla" försvinner när man blir gravid.
Men jag har mina nämaste hjärtan det är huvudsaken !

Natten tills idag har varit katastrof, inte sovit en blund känns det som. Vart uppe på toaletten varje timma, mest för att höfterna krampade så jag var tvungen att röra mej. Och i vanlig ordning är min höger arm helt fucked up. Jaja så är det nu är dte förhopningsvis inte långt kvar. Tvättar en maskin med tvätt så ska hänga upp den sen ska jag sätta på en film o lägga mej o vila, förhoppningsvis somnar jag nån / några timmar. Det skulle vara skönt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

det e sånt man får räkna med när man blir med barn..det var rätt många som försvann för mig oxå, men det e inget man skall haka upp sig på, för man vet ju vilka som är ens riktiga vänner...snart e det dax o det skall bli sååå spännande o höra din förlossnings historia sen hehehehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback