Testing : )

Igår testade jag Tens-apparaten för första gången. Var barnsligt nervös innan jag fick testat den så Tom fick lov att prova först! Haha. Och underbar som han är gör han det. <3
Så som vi skrattade har vi inte skrattat på läänge : ) Jisses.. Men nu vet vi båda hur den fungerar iaf.

Min chef ringde i morse. Va ju meningen att jag inte skulle få ha kvar min tim-anställning efter förlossningen hos min yngre tjej där jag har 20 tim/ veckan, men nu har vi (jag och familjjen i fråga) fått igenom att jag ska iaf få ha kvar minst hälften av timmarna. Det som är bra är att jag får komma tillbaka när jag själv känner att jag är redo, vilket känns jätte skönt. Så det är jag och en yngre tjej som ska jobba där och dela på timmarna och backa upp varandra om man e sjuk osv.

Ikväll ska jag hem till Linn o kika på film och bara ta de lugnt. Tom tränar ändå så kan va skönt med lite sällskap och att komma ifrån soffan några timmar. Har iaf vart hurtig o dammsugit idag, men nu ska jag få mat i magen o sen vila en stund innan jag ska ge mej iväg.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback