Söndag..

Heljen har vart lugn och bra som vanligt. I fredags va vi uppe o spelade spel på Katrinedal och gårdagen spenderades hemma i soffan från morgon till sen natt med Älsk.
Vi tittade på massa One tree hill avsnitt, Robinson och den nya filmen 2012. O jag rekomenderar den verkligen!

Nu har jag lite egen tid här hemma, Älsk e o tränar och kommer inte hem förrän efter 20 tiden. Men jag ska inte göra något vettigt ändå, finns ingen ork eller lust faktiskt.
Har haft en jobbig natt, haft en stickande känsla på höger sida av magen som bara blev värre. Känns lite i samma stuk som när man har håll. Gjorde ont att andas och va tvungen att ligga helt stilla för att det inte skulle göra allt för ont. När jag till slut bestämde mej för att ringa förlossningen för att rådfråga så släppte det. Men om det kommer tillbaka lär jag få ringa och prata med dom.

Ska kolla på hemmafruarna i New Jersey nu o sen blir det nog till att fortsätta med mitt Sagan om ringen maraton.
Jag bor i soffan känner jag.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback