Nytt år med nya möjligheter!

Ja då var det ett nytt år, 2010. Känns som vanligt konstigt att skriva det nya årets siffror men man vänjer sej väl som alltid efter ett tag.
Detta året kommer bli ett nytt och spännande år med all säkerhet. Att bli mamma och pappa kommer bli en otrolig omställning på våra liv som vi båda ser fram emot så mycket.
Är både spännande och förväntansfullt, man vet ju inte riktigt vad som väntar. Nu när det är så kort tid kvar så funderar man massor kring om det är en pojke eller flicka och hur h*n ser ut osv! : ) Så spännande. Tider går dock väldigt långsamt nu de sista.

2010 kommer dessutom med stor sannolikhet bestå av att kämpa bort alla kilon jag lagt på mej under graviditeten. Känns riktigt surt att jag gick ner 25kg i vikt precis innan jag blev gravid och var för en gångs skull ganska nöjd. Men nu vet jag att jag kan bara jag kämpar, så det är ju positivt.
I det stora hela bryr jag mej inte så mycket om vad vågen visar, utan jag vill vara nöjd med hur jag ser ut och hur kläder sitter, sen kan siffrorna på vågen vara skyhöga eller låga det struntar jag i. Bara jag mår bra med mej själv igen.
Längtar riktigt mycket tills jag kan börja träna och powerwalka igen. Va ju något jag gjorde varje dag innan jag blev gravid. Och träning har ju alltid vart en stor del av mitt liv så.

Näh nu ska jag fixa lunch till Tom sen ska vi till barnmorskan. Hoppas alla får en fint 2010, det är vi alla värda!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Milla

Men Therese, se det positivt att du gick ner 25 kg innan graviditeten. Tänk vad stor du hade varit annars?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback