Måndag - Ny vecka..

Ny vecka nya tag som man rukar säjja. Ny vecka kan jag hålla med om men nya tag vet jag inte riktigt. Har en del tentor som borde göras men jag har ingen motivation eller ork till det just nu.
Ska ha två jobb pass som jag ska iväg på ikväll o imorrn kväll det får räcka för nu.

Har haft mycke konstiga och jobbiga tankar det sista, har ju en hel del tid på nätterna att ligga o fundera på. Jag är rädd att förlora Tom, inte att vår kärlek ska försvinna utan att han ska tas ifrån mej i någon olycka eller sjukdom. Det vore det absolut värsta som skulle kunna hända.
Är rädd att telefonen ska ringa och man får beskedet om en trafik olycka eller liknande. Det är jätte läskigt, men antar att det kommit upp sånna tankar nu när vi verkligen vet att framtiden tillhör oss och vi snart är en "egen familj" som Tom alltid säjer : )
Det är inte konstigt att vara rädd att fölrlora den man älskar, konstigt vore det annars om aldrig rädslan fanns att bli av med det som betyder mest.
Jag är så glad att vi har en planerad och ljus framtid tillsammans, Tom är min trygghet och största kärlek.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Va konstigt, jag tänkte också så i slutet på graviditeten. (Kanske är normalt iof hehe) Tänkte att de skulle ringa från Anders jobb och säga att de skett en olycka på jobbet och att Anders hade dött o.s.v.. Tänkte massa såna tankar. Men det är väl för att man är på väg att bilda en familj och man är rädd att det ska bli tvärtemot det man väntat på så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback