Måndag 18 Januari

Har haft riktigt trevliga dagar o kvällar tillsammans med Frida nu när hon vart hemma. Tråkigt bara att tiden och dagarna går så snabbt när hon är här.
Idag åt vi sallads lunch tillsammans och satt och pratade allmänt. Vi kom på att nästa gång vi ses så är jag mamma och har en bebis här hemma! Vi tyckte båda två att det kändes jätte konstigt : ) Haha.

Har börjat packa BB-väskan nu också, bebisens saker är nedpackat men de flesta av mina kläder använder jag ju dagligen så dom får jag ta när det är dax. Väckan står iaf i princip redo i hallen. Sen om man märker att det fattas saker o ting så är dte ju bara för Tom att hämta. Ska dock köpa godis o energidricka som ska med till förlossningen. Kan vara bra att få lite snabb energi kan jag tro, för mat är man nog inte så sugen på i det läget!

Idag är det 11 dagar till BF men jag är galet inställd på att gå över, sen får vi se vilket datum det passar vårat hjärta att komma ut på. Denna väntan säjjer jag bara : D

Nu kommer strax Tom hem, ska väl bara mysa ihop oss i soffan och kolla på One tree hill ikväll. Finns inte ork till så mycket annat. Imorrn blir det ett besök hos barnmorskan igen.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

bra att du tänk o köpa med dig lite godis...tro mig man blir bra hungrig efteråt hehe, o man får bara 2 smörgåsar efter.:) så ta du o köp med dig lite frukt o kexchoklad oxå:):) hoppas lill Teller K tänk o titta ut snart:)....kram kram

Postat av: Rebecca

Hej tjejen,



är så himla glad för er skull. Hoppas och håller tummarna att bebis kommer snart och att du slipper gå över tiden. Skura lister, ha sex, ät kryddstarkt och kämpa på så kommer nog bebis snart ;)



Kram

Postat av: Amelie

Ja, köp med dig lite extra godis o frukt för det vill man ha efteråt. Dock kommer du inte ha en tanke på att dricka energidryck innan o under förlossningen för man är så upptagen med sig själv och smärtan. Min energidryck åkte med till BB o nu står den i kylen igen, haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback