Ingen bra dag !

Nej idag är dte verkligen ingen bra dag. Vaknade och var allmänt irriterad och tog självklart ut det på Tom. Vilket jag i efterhand känner mej så otroligt dum för.
Har so galet ont i mina händer och det är självklart högerhanden som är värst. Högerarmen har nån nerv ikläm så det är som jag har en "enkelstöt" i hela armen som strålar ända ut i fingertopparna. Händerna är så svullna så dom går knappt att böja vilket gör att varje gång jag ska ta på mej byxor osv så gör det helvetiskt ont !

Så antar att allt bottnar i att jag är jävligt trött på att ha ont nu, och inte kan ha på mej ytterkläder osv. O det värsta är att ingenting hjälper, det är tröttsamt vill jag lova! Näh nu får det vara färdigklagat för idag. Det finns dom som har det värre som sagt.. Men dåliga dagar har alla.

Tom är iväg och tränar och jag sitter här i vanlig ordning o tråkar. Ska lägga mej o kolla på en film nu tror jag. Imorrn och Tisdag väntar jobb, om man nu ska kalla det ena för jobb ens : )
Lita lyx har jag faktiskt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback