Årets första...

Idag ska jag äta årets första semla : ) Det ser jag fram emot haha.
Annars så har jag haft Erika o Selma här på besök på förmiddagen och nu har jag just fått i mej lite lunch. Alltid trevligt med spontanbesök, får ju mina väntansdagar att gå lite snabbare för en stund.
Annars så händer det inte alls mycket om dagarna. Har haft en retig hals som vägrar ge med sej så har kännt mej riktigt slö det sista dagarna. Men blir väl lätt så när man bara går hemma också.

Läste idag att Samarin kan göra så att kroppen binder mer vatten och det var ju inget glatt besked då jag i stort sätt levt på Samarin de senaste 3 månaderna. Men dte kan ju förklara varför jag svullnat och är så galet vattenfylld dock. Det är det som har vart det jobbigaste nu på´sluttampen måste jag säjja. Att jag svullnat så otroligt mycket, det gör så att allting blir krångligt. Jag har inga skor som passar, det är sjukt jobbigt att vända sej i sängen och jag kan knappt använda mina händer and so on.
Men det kunde vart värre : )

Näh nu ska jag lägga mej och vila en timma innan Tom kommer hem. Då bär det av till Onsjö för semlor : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Usch det låter jättejobbigt, hoppas dagarna ska gå snabbt så att bebis snart kommer :) Om du orkar så kanske vi kan ta den där fikan vi pratat så länge om nån dag för att få tiden att springa på? Eller om du hellre träffas hemma hos dig så du slipper ta dig ut ;) Kram Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback