7 Januari

Igår var vi och åt den sista julmiddagen ute hos mamma på Onsjö. Det var riktigt gott, älskar verkligen julmaten mamma har på julbordet!
Känns dock riktigt tråkigt att julen och alla heljdagar redan är över och att det är ett helt år kvar tills nästa jul. Men som sagt vi har ju en hel del att se fram emot tills dess.

Idag har Marie varit o hälsat på en stund. Var riktigt trevligt har ju inte setts sen innan jul så nu fick vi änltigen tid att uppdatera varandra lite. Fikade på mina goda kanelbullar som jag och mamma bakade härom dagen! : ) har fått plockat bort alla tomtar och bytt gardiner idag också. Bara stjärnorna som är kvar, dom får stå tills heljen då vi köpt ny lampa : )

Igår gjorde vi klart bebissängen, satte på det finfina mumin spjälskyddet vi äntligen vart o köpt, blev hur fint o mysigt som helst och nattlampan vi fick i julklapp lyser superfina stjärnor och månar i taket! Nu fattas bara bebisen!
Började packa BB-väskan också, allt till bebisen kan lika gärna packas ner nu. Mina kläder får dock vänta ett litet tag till, använder ju allt som ska ner i princip, eller iaf mjukisarna! Men nu kan det hända när som helst, är 22 dagar kvar idag, kommer säkert gå över tiden men det är lika bra att vara förberedd.

Nu ska jag strax ordna middag tills Tom kommer hem från gymet, sen blir det nog mys med One tree hill i soffan! Vi är helt fast i den serien, riktigt bra!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback