SnöKaos!

Jisses vilket snöoväder det är ute. Snöar och blåser hur mycket som helst, så nu är gatorna igensnöade igen! Phu. Känns ju som det komemr ta en evighet innan snön försvinner och våren kommer.
Dessutom kommer det ju bli katastrof mycket slask när det börjar töa bort, allt vattnet kommer ju inte ha någonstans att ta vägen. O de känns mindre lockande faktiskt, då blir man ju helt jävla blöt o sölig om man sätter sin fot utanför dörren. Grr.

Idag var det tänkt att vi skulle tröffa Em o Marie en sväng i stan, men det blir det inte något av självklart. Jag som hade sett fram emot att köpa lite kläder på LIndex till "fisen" och någon / några flaskor vin på bolaget. Men ikke, vi får snällt stanna inomhus.
Så heljen kommer bestå av hemmamys med mina hjärtan, men det är inte helt tokigt det heller <3 Ska iaf få Tom till att handla lite godis och någon god mat till kvällen, har vart tokigt godis sugen denna veckan. Men jag tappar i vikt hela tiden vilket känns bra, men de svåra kommer bli att få bort magen som man fått efter graviditeten. Den är ju inte direkt fast haha.
Men 1 mars börjar mitt gymkort att gälla igen, då är det bara att tuta och köra!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback